İlçemiz Temel Eğitim Okul Müdürlüklerine 03.07 Makine Teçhizat Alımı, Bakım ve Onarım Hizmeti Alım İşi Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Bu iş için fiyatınızın KDV hariç olmak üzere teklif mektubunu kapalı zarf içerisinde en geç 09/09/2022 Cuma günü saat 15.00'e kadar Müdürlüğümüz Destek Hizmetleri Bürosuna verilecek olup saat 15.00'ten sonra verilecek teklifler işleme konulmayacaktır.
Bu iş için verilecek teklifler 09/09/2022 Cuma günü saat 15.00'te açılacaktır. İlgililerin istemeleri halinde zarfların açılış saatinde Burhaniye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri biriminde hazır bulunmaları gerekmektedir.
Birim Fiyat Teklif Cetveli gönderileceği e-posta adresi:
burhaniye10_destek@meb.gov.tr
NOT:
Birim Fiyat Teklif Cetveli ekte sunulmuş olup sadece ekteki form kullanılacaktır. Aşağıdaki linke tıklayarak Birim Fiyat Teklif Cetveline ulaşabilir:
Birim Fiyat Teklif Cetveli Linki: /meb_iys_dosyalar/2022_09/02170635_Birim_Fiyat_Teklif_Cetveli_DT_M_16.docx
NOT: 1. MONTAJ VE NAKLİYE YÜKLENİCİYE AİTTİR,
2. YÜKLENİCİ EN AZ BİR KISMA TEKLİF VERMEK ZORUNDADIR,
3. HER ÜRÜNÜN GÖRSELLERİ MÜDÜRLÜĞÜMÜZE GÖNDERİLECEKTİR,
4. ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN İHTİYAÇLAR KISMİ TEKLİFE AÇIKTIR.
|
|
|
|
Destek Hizmetleri Şubesi İlgili kişi : Ramazan DİNÇER
İletişim: 0266 422 10 62 Dahili:103
Adres: Kocacami Mahallesi Mithatpaşa Caddesi Dış Kapı No5 Hükümet Konağı Kat2 Burhaniye/BALIKESİR