Nadir Tolun Ortaokulu'na aşağıda miktarı ve niteliği belirtilen Ders Zili Saati ile Taşınabilir Akülü Seyyar Ses Sistemi alımı işi Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Bu iş için fiyatınızın KDV hariç olmak üzere teklif mektubunu kapalı zarf içerisinde en geç 22/10/2021 Cumagünü saat 14.00'e kadar Müdürlüğümüz Destek Hizmetleri Bürosuna verilecek olup saat 14.00'ten sonra verilecek teklifler işleme konulmayacaktır.
Bu iş için verilecek teklifler 22/10/2021 Cuma günü saat 14.00'te açılacaktır. İlgililerin istemeleri halinde zarfların açılış saatinde Burhaniye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri biriminde hazır bulunmaları gerekmektedir.
Teklif Mektubunun gönderileceği e-posta adresi:
burhaniye10_destek@meb.gov.tr
Not:
- Ses sistemi nakliyatı, montajı ve kurulumu yükleniciye aittir.
- Teklif formu ekte sunulmuş olup sadece ekteki teklif formu kullanılacaktır.
- (+%20, -%20) artış ve azalışlar müdürlüğümüzün uhtesindedir.
Aşağıdaki linke tıklayarak Teklif mektubuna ulaşabilir
Gerekli Evraklar Linki :
MALZEMENİN CİNSİ-MİKTARI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
Ders Zili Saati ile |
22/10/2021 Cumagünü
|
Destek Hizmetleri Şubesi İlgili kişi :
Ramazan DİNÇER
İletişim: 0266 422 10 62 Dahili 103
Adres: Kocacami Mahallesi Mithatpaşa Caddesi Dış Kapı No5 Hükümet Konağı Kat2 Burhaniye/BALIKESİR